نیمانیما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نیمای مامان

اولین روز هفته 35

1392/6/3 12:57
نویسنده : مامان نیما
347 بازدید
اشتراک گذاری

نیمایم تولد 35هفتگیت مبارک گل پسرم!

35 هفته از عمر قشنگت میگذره تو این مدتی که مهمون مامانی بهترین لحظات و حس ها رو برام ساختی عزیزم. تا به حال مامی همچین تجربه های قشنگی نداشته.

امیدوارم همیشه باشی همیشه سلامت باشی. دوستت دارم به اندازه ای که نمیتونم خودم هم تصور کنم. قراره 3 هفته دیگه از هم جدا بشیم! نمیتونم دوریتو تحمل کنم دلم واسه چرخیدنات تنگ میشه دلم واسه سکسکه هات تنگ میشه. دلم واسه درد دلام که باهات میگفتم و تو در کمال سکوت فقط گوش میکردی تنگ میشه! نیمایم عزیزم، دلبندم، جگر گوشه ام دوستت دارم و خواهم داشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خاطره
31 مرداد 92 16:03
مبارکه نیما جونم عزیزم امیدوارم به خوشی و سالم بیای تو بغل مامی مهربونت عزیزم خیلی مواظب خودت باش دیگه چیزی نمونده.