نیمانیما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

نیمای مامان

و اما یکسالگی کنجد!

1393/7/4 1:19
نویسنده : مامان نیما
426 بازدید
اشتراک گذاری

18 شهریور 92 قدم روی چشممون گذاشتی، و 18 شهریور 93 اولین سال با ما بودن رو جشن گرفتیم. خودمون سه تا به قول یه خواننده: سرمون گرمه، ما سه تایی جمعمون جمعه! چشمک امیدوارم همیشه همینطور شاد وسلامت باشیم همگی. خوشگل مامانی عزیز دلمی!محبت انقدر تو این یکسال پستی و بلندی دیدم که به اندازه 40 سال مادر بودن رو با رگ و پوستم درک کردم. واقعا نمیدونم مامان خودم بعد از اینهمه سال چه صبری داشته و چه روزای سختی رو گذرونده تا ما 5 تا به ثمر برسیم.

عزیز دلم، ای کاش روزی برسه که خودت شاهد پاگرفتن و بزرگ شدن هر لحظه جگرگوشه ات باشی و ببینی هیچ لذتی برای پدر و مادر سلامتی و بزرگ شدن پاره تنش نیست.

امسال نشد برات جشن مفصل بگیرم و میدونم تو هم با من همفکری که هزینه زیاد کردن تو این سالهای اولیه زیاد مناسب نیست چون تو به غیر از این یادگاریها و عکسهایی که تو آتلیه ازت گرفیتم چیزی به خاطر نخواهی آورد. پس بردیمت عکاسی سها تو بلوار فرحزادی و شما هم سنگ تموم گذاشتی هر کاری گفتیم کردی و هر طوری خواستیم فیگور گرفتی انگار ده ها ساله مدلی! قربونت بره مامان با اون ژستهای فتوژنیکت!

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سارا
14 مهر 93 13:15
ماشالله به این گل پسررررررررر...تولدش مباااااااااررررررک قربونش بره خاله جونش هزار االله اکبر چه عکس های خوشملی با اون زست هاش سیما حون اسپند بدود برا الوچه ی خاله انشالله 120نسالشه و سایه ی مامان و باباش سالیان سال ری سرش باشه ...
مامان نیما
پاسخ
قربونت برم سارا جون با اون دل مهربونت. از خدا میخوام محنای عزیزم همیشه و همیشه شاد و سلامت باشه زیر سایه بابا و مامان مهربونش. بچلونش اون دخمل عزیز منو
فامی
19 مهر 93 9:06
من قربونت برم با اون عکسات مرد کوچک الهی 120 ساله بشی
مامان نیما
پاسخ
ممنونم فامی جون انشاالله دخمل گل من، رستا خانم گل، همیشه سالم و سلامت و شاد زیر سایه مامان گلش و بابای مهربونش باشه. ببوسش از طرف من