نیمانیما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نیمای مامان

روزهای سخت سرماخوردگی کنجدم

1392/10/12 14:00
نویسنده : مامان نیما
442 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین سرما خوردگیت رو تو تاریخ 92/10/01 تجربه کردی! سرفه هات خیلی بد بود بابایی وقتی دید گفت زیاد نیست دکتر میبریم دارو زیادی میده خودش خوب میشه پسرم! فرداش شد دیدیم اصلا رو به بهبود نیستی بدتر هم شدی... رفتیم دکتر تعطیل بود مجبور بودیم ببریمت بیمارستان کسری یه خانم دکتر مهربون به اسم دکتر یوسفی ویزیتت کرد گفت از کسی گرفته گفتم بله خاله گرامی!!! خلاصه شربت و قطره بینی و ... پسرکم خیلی سختته دارو خوردن اذیت میشی فدات شم چاره نیست باید بخوری که خوب شی عزیزم! اینم عکس روزهای سخت سرماخوردگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساناز مامان نیکان
21 دی 92 21:22
وایییییییییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممم دندونامو اخه چقدددد روی هم بفشارممممممممممم سیما این گوله ی نمکت دل منو برد...عاشق اون قیافه ی شمام من نیمای منننن...وای پروردگارااااااا لپای اینو ....عاشقتممممم...صد قل هوالله الوچه ی من...چشم حسود کورررررررررررر بشه الهیییییاسفند یادت نره سیمایمممم
سارا
24 دی 92 13:20
الهیییییییییییی خاله قربونت بره انشالله که هیج وقت مریض نشه نیمای کلوجه من مامانیش از طرف من یه ماچ ابدار و صدا دار از اون لپلی خوشگلش بگیررررررر