نیمانیما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نیمای مامان

تنها امید مامانی و بابایی

1392/7/20 19:45
نویسنده : مامان نیما
287 بازدید
اشتراک گذاری

یگانه عشقم، نیما جونم، امروز صبح که از خواب بیدار شدی لبخندت عالی بود. تمام خستگی از تنم رفت. شب بیداریهایی که با هم داریم خودش عالمی داره. دوستت دارم به اندازه تمام هستی. دوستت دارم انقدری که تصورش برات غیر ممکنه، دوستت دارم به قدری که قابل اندازه گیری نیست به اندازه ای که نمیشه بیان کرد. عاشقتم با تمام وجودم. عشقی که هیچ وقت تو هیچ شرایطی حس نکردم تو به من هدیه کردی عزیز دلم. بدون قید و شرط بدون داد و ستد بدون هیچ ریا و رنگی. عاشقتم پسرمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گل رازقی
8 آذر 92 13:42
عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری. گل پسرت ماشاالله خیلی خوردنیه. اسپند دود کن براش عزیزم
درنا
8 آذر 92 18:11
عزیزم خدا برات حفظ کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
مامان آرش
12 آذر 92 15:58
نازی ماشاالله نیما جونم عزیز دل خاله